Τι είναι η υπηρεσία τηλεφωνικού κέντρου;
Το τηλεφωνικό κέντρο είναι ένα κεντρικό τμήμα που έχει σχεδιαστεί για να χειρίζεται τηλεφωνικές κλήσεις από τρέχοντες και δυνητικούς πελάτες.

Πώς λειτουργούν τα τηλεφωνικά κέντρα;
Τα τηλεφωνικά κέντρα παρέχουν υπηρεσίες που χρησιμοποιούνται από επιχειρήσεις όλων των μεγεθών για την αύξηση των πωλήσεων, όπως:

Χρηματοπιστωτικά Ιδρύματα
Τηλεπικοινωνίες
Ασφαλιστικές εταιρείες
Διαδικτυακοί έμποροι
Εταιρείες τηλεμάρκετινγκ
Λογισμικό Ηλεκτρονικών Υπολογιστών
Γραφεία βοήθειας προϊόντων
Οργανισμοί ταχυδρομικών παραγγελιών
Εκλογικές υπηρεσίες, φιλανθρωπικά ιδρύματα
Δικηγορικές εταιρίες
Ιατρικές Υπηρεσεσίες
Εταιρείες ακινήτων
Διαχειριστές ακινήτων
Κάθε μεγάλος οργανισμός που χρησιμοποιεί το τηλέφωνο για να βελτιώσει την εξυπηρέτηση πελατών.

Ποιες υπηρεσίες παρέχονται από τα τηλεφωνικά κέντρα;

Ένα εξαιρετικό τηλεφωνικό κέντρο θα πρέπει να κάνει περισσότερα από το να απαντά απλώς στις εισερχόμενες κλήσεις. Εκτός από τη διασφάλιση ότι οι πελάτες μπορούν να μιλήσουν με έναν ζωντανό ρεσεψιονίστ, τα τηλεφωνικά κέντρα μπορούν να βοηθήσουν στην επίλυση προβλημάτων, να παρέχουν πληροφορίες και να παρέχουν νέες ευκαιρίες πωλήσεων σε οργανισμούς. Είναι το κρίσιμο συστατικό της στρατηγικής εξυπηρέτησης πελατών σας. Μπορεί να είναι ένας σημαντικός παράγοντας για την επιτυχία ή την αποτυχία της εταιρείας σας.

Ακολουθούν ορισμένα κοινά χαρακτηριστικά που έχουν τα καλύτερα τηλεφωνικά κέντρα:

Υπηρεσίες Υποστήριξης Επιχειρήσεων

Υψηλά Επίπεδα Εξυπηρέτησης

Διαθεσιμότητα για βοήθεια σε κάθε πελάτη

Πως αξιολογούν οι τρέχοντες και δυνητικοί πελάτες, τις εμπειρίες τους απο τα τηλεφωνικά κέντρα:

58%
των πελατών λένε ότι η εξυπηρέτηση πελατών είναι ένας σημαντικός παράγοντας που επηρεάζει την τελική επιλογή τους.

61%
των καταναλωτών λένε ότι έχουν σταματήσει τις συναλλαγές τους με μια επιχείρηση μετά από μια κακή εμπειρία εξυπηρέτησης.

59%
των πελατών λένε ότι έχουν υψηλότερες προσδοκίες για υποστήριξη πελατών από ό,τι πριν από ένα χρόνο.

70%
των παγκόσμιων καταναλωτών έχουν θετική άποψη για τις επωνυμίες που επικοινωνούν μαζί τους με προληπτικές ειδοποιήσεις εξυπηρέτησης πελατών.

59%
των πελατών προτιμούν εταιρίες και οργανισμούς που ανταποκρίνονται σε ερωτήματα εξυπηρέτησης πελατών.

Στο Jam 2 studio, γνωρίζουμε την σημαντικότητα της ύπαρξης ποιοτικού περιεχομένου στα ηχητικά μηνύματα για το τηλεφωνικό σας κέντρο.

Αναλαμβάνουμε την ηχογράφηση μηνυμάτων για το τηλεφωνικό σας κέντρο.
Εχετε την δυνατότητα να επιλέξετε εκφωνητή ή εκφωνήτρια που διαθέτει το studio μας, με αποστολή σε σας, δειγμάτων δουλειάς τους.
Η πολυετής εμπειρία μας, εξασφαλίζει το άρτιο αποτέλεσμα που αναζητά κάθε εταιρεία για ένα κομβικό κομμάτι της, όπως είναι το τηλεφωνικό κέντρο.

 

Επικοινωνήστε μαζί μας για λεπτομέρειες και απορίες.

 

2102625671

6948073847

Go top